Friday, February 5, 2010

In noapte

Incet , cu 20 la ora merg ingandurat,
Curentul trece suierand, prin geamul doar putin lasat,
Fumul de tigara imi intra-n ochi dar nu il simt
Caci ochii mei deja ma dor de plans chiar de incerc singur sa ma mint.
O piesa lenta se aude si-mi face pielea gaina si sufletul sa doara
Am mai plans si suferit dar ca acu parca e prima oara
E vina mea ca sunt un prost naiv indragostit lasandu-mi inima sa moara,
Sufletu-mi se zbate ca si ars de-a dragostei ciuma amara,
Ma chinui sa ma descarc sa izbucnesc in plans pe sunet de vioara.
Lacrimi nu curg dar plang in hohote infundate si tuse scurte si secate
Tigara dupa tigara fumez, balada dupa balada ascult
Intrebandu-ma cu jale daca aceasta durere are sa mai dureze mult;
Dar va dura si inca cat, e abia inceputul...
Si stiu ca ma chinui degeaba, am ajuns slutul si uratul.