Thursday, January 21, 2010

Fata viselor mele

Nu ma pot satura de tine
Te vreau tot timpul langa mine
Te iubesc si-s dependent de tine
A ta atingere, mangaiere
A ta blanda si pura privire.
Dar ma doare despartirea
Si nu ma pot obisnui
Ca in fiecare dimineata
Chipul sa nu ti-l mai pot privi
Si-asa trece-o zi cat zece
Si astept sa vina noaptea
Cand inchid ochii mei iara
Reapari ca-ntro poveste,
Faci durerea mea sa piara.
Tu eshti dragostea mea mare
Eshti tot ce-mi doresc in viata
Ca in vise-a mea iubire
Esti doar tu si restul ceata.
Dar tu imi apari in vise
Si cand ma trezesc dispari
Treaz de sunt iubirea mea
Chipul tau imi e neclar
Te iubesc atat de mult
As trai doar sa visez
Sa te vad noapte de noapte
Visele sa-mi luminezi.
Sa te strang tare in brate
Te mangai si te sarut
Of, zana visurilor mele,
Sa fi fost reala
As fi vrut atat de mult.