Monday, March 8, 2010

Stare de cacat

Infundat,
Din nou in aceeasi stare de cacat,
Deprimat, bagami-as pula, iarasi;
Suparat...
De ce oare ma consum,
De la ce sa ma fi luat?
De ce stau trist, ingandurat,
De ce botos si ofticat...?
Ce tampit e cand nu stii
Ce ai, de ce eshti suparat,
Sa fiu eu de vina sau
Sa fie doar o perioada de cacat?
Nu pot iesi, nu-mi pot reveni
Din starea asta, atat de absurda,
Nu pot zambi, nu pot glumi,
Am o inima, momentan, muta.
Si-s irascibil si mereu frustrat
Sunt rautacios, cu fundu-n sus,
Mereu suparat si incruntat.
Daca stie cineva, vre-un remediu,
Sa imi zica si mie;
Caci practic el va ajuta
Un suflet care vrea sa-nvie.
Sunt atat de vesel si glumet
Atat de carcotas si fasnet
Atat de bun si bine-voitor
Atunci cand sunt bine-dispus
Iradiez, si energizez totul in jur
Si tind sa ma ridic spre cer
Si trag totul dupa mine
Caci dak mie-mi va fi bine
Pe toti ce vor ii iau cu mine.