Tuesday, October 21, 2008

Vreau


Mă simt ciudat
Mă simt respins
Mă simt cuprins de ceata,
Mă simt aşa pierdut, murdar
Mai ales când deschid ochii in dimineaţa.
Vreau lucruri simple
Doar maruntisuri
Ce pentru tine draga,
Nu contează tare;
Eu te-nţeleg
Eu te susţin
Dar draga mea prinţesa,
Tu nu-nţelegi ca pentru mine
Amănuntele fac totul,
Acele lucruri fara rost
Acele mici chichiţe,
Acele mii si mii de fapte
Acele şoapte,gesturi si miscari
Acele clipe dulci si mângâieri
Si respiraţia ta-n somn adânc,
In miez de noapte.
Vreau sa-ti simt corpul,
Mai ales pielea ta,
Atingându-mă pe mine,
Noi sa dormim
Eu sa visez doar fericire,
Din simplul fapt ca dormi cu mine;
Din simplul fapt ca respiraţia ta
Ucide tăcerea-n noapte
Si mă face liniştit
Si mă apropii mai tare
De trupul tău perfect
Si-n noapte,
In braţe te strâng mai tare.
Si vreau sa mă trezesc
Când tu visezi ceva
Când te foieşti si mă ghionteşti
Sau murmuri in şoapta ceva,
Eu mă trezesc 
Si-s liniştit ca simt mirosul pielii tale,
SI mă blochez si stau aşa,
Cu ochii aţintiţi spre tine,
Si mă calmez
Si-s fericit
Ca eşti tu langa mine,
Si-ncep, te mângâi;
Uşor ti-ating obrajii
Si-mi trec mana prin parul tău
Si ti-ascult respiraţia,
SI mă înghesui langa tine;
Mă simt atât de ocrotit
Atât de unic si iubit
Doar, ca dorm cu tine.
Si-nchid ochii, 
Si surâd,
Un zâmbet si adorm;
Si draga mea aşa îmi place
Sa mă trezesc cu tine-n braţe,
Si sa mă trezeşti sau eu p tine
Cu un sărut p frunte,
Cu o mângâiere dulce
Cu o şoapta urmata de un zâmbet
Dulce si inocent ca tine,
Si ştiu ca ziua-mi va fi rai
Plina de zâmbete si bucurie
Dar asta doar atât,
Sper sa-mi oferi,
Acest mic colt de paradis
Acest semnificativ moft
Aceasta mica dorinţa
Căci tu eşti îngeraşul meu
Fericirea si zâmbetul meu
Eşti tot ceea ce vreau eu.