Thursday, January 22, 2009

Inceput nou


Privesc spre cer,
Si-asupra mea se coboara:
Puterea ce ma va-nalta
Puterea ce ma va umple
Si ma va ajuta
Asupra cadavrelor vii,
Lipsite de suflet,
Sa ma pot ridica
Caci gata cu toate,
Ma voi schimba
Si voi arata lumii
Ca sunt altceva,
Ca rautatea lor mare
Pe mine m-ajuta
Si ma va ridica
Deasupra oricaruia,
Nu ma uit in urma
Nimic nu-mi mai pasa;
Gata cu toti
Eu sunt stapan
Pe propria-mi viata.
Si las in urma tot ce e rau
Si-ncep o noua viatza
Ce-o modelez numai eu;
Si mi-aduc aminte
Doar de greseli,
Si unde am gresit,
Sa nu mai trec prin ele
Sa nu mai fiu prostit
De orisicare floare,
Ce-i doar un parazit
De orisicare zambet,
Pe-un suflet vestejit
Sau vorbele frumoase
A oricarui tampit.
Deci gata, mai bine singur
Impotriva tuturor,
Decat ajutat la inceput,
Apoi lasat balta la greu,
Mai multe sanse-am singur
Caci stapan pe viata mea
Sunt eu si numai eu.