Sunday, December 7, 2008

Sa scriu, sa nu scriu

Sa scriu; sa nu scriu;
Da oare despre ce
Ce-anume sa descriu?
Ca sunt satul sa scriu
Tristeţi si sentimentele
Ce eu le simt pe viu
As vrea sa scriu
De bucurii sa scriu
De fericire si iubire
De zâmbete si nemurire
De lucruri frumoase
Nu lucruri odioase
Sa scriu de cer si pasări
Sa nu mai scriu de supărări
Sa scriu de clipele de neuitat
Nu de un suflet deprimat
Dar nu voi scrie prea curând aşa ceva
Căci viata mea poate cândva
Va fi si ea luminata
Nu ca acum doar deprimanta
Căci cum dau de fericire
De dragoste, de împlinire
De clipe de neuitat
Mă ridic si mă avânt
Si-ncerc a profita
Sa simt la maxim fericirea
Căci ştiu ca va veni ceva
Un lucru sau chiar cineva
Si-si va baga otrava…
Si-mi va distruge iar speranţa
Sau chiar cei care-i cred aproape
Sau chiar cei ce-i iubesc
Ce doare…înnebunesc
Dar asta e…supravieţuiesc.